012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Makanan Keraasss ... Kah kah kaahhh .......!!!!!

>> 31.8.10

Petang nanti, lepas berbuka, makan nasi dengan sup tulang, ikan pekasam dan kangkung celur. Hhuuhhhh, insya Allah menyelerakan.

Semasa makan sup tulang, pada masa-masa lepas, selalu saya tertanya dalam kepala kenapa saya suka masak sup tulang? Sedangkan, saya sendiri tahu yang tulang itu tidak akan lembut dan saya sendiri sedar yang saya tidak akan makan tulang itu?

Sumber gambar di sini.

2 comments:

Melur Jelita September 1, 2010 at 12:04 AM  

Salam Dr,
esok saya nak cari tulang, pekasam dan kangkung juga. Cuma nak tambah sambal belacan. Post Dr membuat saya lapar...hehe

Pengasas September 2, 2010 at 12:28 AM  

W'salam Azarni,
Ye ke...!
Saya yg. dah tak ada gigi pun boleh makan tulang, tak kan orang muda tak boleh ...! He he he ...

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP