012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Gambar Award Maya Dari Zakiah

>> 11.7.09

Setiap hari saya melayari banyak blog. Politik, agama, pertanian, santai dan lain-lain. Di Malaysia dan di timur tengah. Sesekali di Indonesia dan di sebelah barat. Sebelah timur, utara dan selatan amat jarang, kecuali mengenai pertanian.

Siang tadi saya hanya di barat dan sedikit di Malaysia. Di barat ialah mengenai perubatan, khasnya homeopati. Kerana, saya sedang designing blog Homeopati Untuk Keluarga. Di Malaysia, saya terkejut dengan 2 perkara. Ada beberapa blog pertanian yang cerita hal saya dengan pertanian. Satu blog lagi anugerah kepada saya Award Maya. Wow! Di bawah ini gambar Award Maya tersebut.

Inilah award dari Zai (Zakiah). Terima kasih Zai!

2 comments:

anak laut July 12, 2009 at 12:05 AM  

salam...Dr,

Dr, Dr merupakan seorang blogger yang hebat..saya bangga mengenali Dr, meskipun di dunia maya..

p/s: cantik award tu Dr.

zai July 12, 2009 at 10:55 PM  

salam Prof,
Terima kasih krn sudi menghargai pemberian award sbg tanda ingatan tulus ikhlas dari saya buat kawan2 blogger yg byk memberi komen2 membina sbgmn komen2 Prof dlm laman Blog saya amat saya hargai...

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP