012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Aku Dan Aku BerKerabat

>> 8.11.09

Pada 5 November saya menulis Keputusan Temuduga Tauliah?. Antara komen yang diterima ialah:

aku, November 5, 2009 9:38 PM
salam tuan,
entah kenapa tetiba aku teringat arwah kyai hj ma'asom sg tengar..

jawapan saya:

Pengasas, November 5, 2009 10:29 PM
W'salam Aku,
Aik! Maaf! Anda siapa ni?
Marhum kiyai Hj Ma'asom Sg. Tengar itu ialah suami marhumah toksu saya. Toksu ialah adik bungsu nenek saya sebelah ibu.
Harap mendapat respon. No. saya 0123635658.

Jam 23:21:21 sebentar tadi saya terima SMS dari "aku". Saya terus menghubunginya dan berbual. Anda tahu apa jadi? Rupa-rupanya kami adalah berkerabat dua-pupu. Ayahnya adalah sepupu ibu saya dan neneknya adalah toksu saya (nenek kami dua-beradik).

Ini adalah kali kedua blog ini menghubungkan silatur-rahim antara kerabat. Terima kasih kepada blog ini. Syukur kepada Allah!

5 comments:

Unknown November 9, 2009 at 2:49 AM  

Salam Dr.
Macam jejak kasih pun ada.

aku November 9, 2009 at 7:33 AM  

salam tuan pengasas,
aku bangga dgn org besar mcm tuan.
semua ni kerja Dia..
insyallah jika diizinkanNya sampai aku kesana.

ijok, cam jejak kasih? tih tih tih

Guru November 9, 2009 at 7:51 PM  

assalammualaikum

betullah ...mcm jejak kasih

Asma November 10, 2009 at 1:08 AM  

Assalamualaikum, Salam ziarah Dr, semuanya pun atas kehendakNya jua..
Alhamdulillah...

Unknown November 10, 2009 at 7:35 PM  

Salam Dr.

Alhamdulillah. Blog hanya menyempurnakan takdir.

Tahniah Dr. dan aku.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP