012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Hari ini dan esok .....

>> 30.7.10

Hari ini, Jumaat, bayar bebarapa bil. Memantau tanaman di hadapan rumah. Seronok lihat tanaman yang hidup stabil dan sehat.

Besok, balik kampung kerana ada kenduri kawin.

Rabu, akan ke Kuala Kangsar. Kemudian, terus ke Pulau Pinang dan bermalam di sana. Khamis, temankan Dzul berkonvo di USM.

7 comments:

Idalara July 30, 2010 at 5:53 PM  

Assalamualikum Prof..
sentiasa sibuk ye bila hujung minggu...masih ada lagi kenduri sebelum Ramadhan ini..mudah2an Prof sentiasa selamat dlm perjalanan.

ps saya pun nak balik melaka esuk..rindu kat mak abah.

Pengasas July 30, 2010 at 6:27 PM  

W'salam Idalara,
Terima kasih kerana doakan kebaikan.
Rindu kat mak abah adalah perasaan anak yang baik. Semoga semua sehat-sehat dan bahagia.

Melur Jelita July 30, 2010 at 7:51 PM  

Assalamualikum Prof,
Salam perkenalan dan salam ziarah. Selama ini menjadi silentreader...
melurjelita.com

IAD UPNM August 3, 2010 at 10:03 AM  

Salam Dr, nak minta no telefon untuk amik pokok blackberry yang telah ditempah...

Dulu saya ade simpan no Dr tapi dah terdelete... Harap maklum

Pengasas August 3, 2010 at 11:35 AM  

W'salam Azarni,
Terima kasih kerana sudi berkunjung. Saya juga sudah berkunjung ke blog anda.

Pengasas August 3, 2010 at 11:37 AM  

W'salam P.E.,
No. saya 0123635658. Minggu ini saya mungkin outstation.

IAD UPNM August 3, 2010 at 4:35 PM  

Kalau saya datang weekday malam untuk ambil pokok blackberry, boleh ke?

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP