012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Ini Rumah tempat dibesarkan

>> 10.4.11

Walaupun saya lebih banyak hidup di perantauan
tetapi saya kira di kampunglah tempat saya dibesarkan. Atas ialah gambar rumah ayah di mana saya dibesarkan.
_____

Maaf paklong rembat gambar ni dari facebook Salwa.

5 comments:

roslaini saad April 10, 2011 at 11:42 PM  

Salam..
tempat jatuh lagi dikenang.. inikan pula tempat kita dibesarkan...

nur April 11, 2011 at 11:47 AM  

Salam Prof,
Rumah saya dulu pun bertiang tinggi macam gini.. kat bawah rumah banyak ruang: jadi store, tempat abah bela ayam, tempat saya parking basikal, tempat saya main masak2 ngan kengkawan..

Pengasas April 12, 2011 at 8:15 PM  

W'salam Roslaini,
Saya selalu balik kampung. Ayah masih di situ. Suasana sekitar sudah berubah. Kawan-kawan sebaya dah ramai yang tiada.

Pengasas April 12, 2011 at 8:18 PM  

W'salam Nur,
Ayah dan emak saya pun banyak bela ayam dan itek. Ditambah dengan tanaman tomato, labu kuning, tebu etc, boleh gi haji di Mekah, kali pertama dulu.

Anonymous,  May 2, 2011 at 11:22 PM  

Takpe,, kita sekeluarga.. Gambar tu saya ambil untuk semua famili.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP