012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Pokok Pear jenis Packham (Edited)

>> 2.12.12


Jumaat, saya tak ikut anak-anak cabut ubi kayu.
Saya hanya membaja anak-anak berbagai jenis pokok
temperate. Yang terpenting ialah anak-anak pokok
pear. Pembajaan kali ini sebagai persiapan untuk
penggunaan hormon pada minggu hadapan.

Insya Allah, pokok-pokok pear ini akan dipasarkan
kepada orang ramai dalam masa terdekat. Sesiapa
yang berminat boleh hubungi saya melalui email
atau panggilan terus. Maaf, saya tidak mahir
dengan sistem SMS.

2 comments:

Keyn December 10, 2012 at 11:46 PM  

salam Prof,sangat kagum..saya selalu singgah sbb blog ni betul2 best.macam-macam tak percaya pokok zaitun,pear,pisang kaki boleh tanam di Malaysia.Prof boleh tak jual anak pokok pada saya? saya betul2 minat :)

Pengasas December 11, 2012 at 9:38 AM  

W'salam Keyn,
Terima kasih kerana sudi singgah.
Yang masih ada sekarang ialah anak pokok pear, epal hijau, tin (fig), kurma (3 jenis) dan delima. Epal merah masih terlalu kecil. Saya tinggal di Kapar dan berkebun di Sekinchan. Sila email.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP