012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Cerita Pohon Kiwi

>> 29.10.08


4.25 petang sampai ke kebun. Tak sempat tanam Angelina Plum seperti yang dirancang. Hanya memindahkan anak pohon kiwi ke dalam pasu yang lebih besar. Mengenai pohon kiwi ni ada dua perkara yang hendak diceritakan.

Pertama: Beberapa peminat email dan sms mahukan anak pohon kiwi. Mereka sungguh berminat. Saya amat dukacita kerana belum dapat membekalkan untuk mereka. Bersabarlah menunggu tahun 2010, insya Allah. Saya sendiri menunggu kejayaan lebih dari 10 tahun.

Kedua: Kalau meminati pohon kiwi dan ingin berbual dengan saya usahlah guna sms. Saya ada waktu dan credit yang agak terhad untuk melayan sms. Call apa salahnya.

Namun, saya ucapkan tahniah kerana meminati pohon kiwi dan terima kasih kerana menghubungi saya.

Jam 6.37 bergerak balik dari kebun.

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP