012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Dilema siswi cinta lelaki 50-an

>> 14.3.10

"SOALAN:

SAYA pelajar institut pengajian tinggi (IPT) berusia 24 tahun dan bakal menamatkan pengajian.

Sebelum ini, saya menjalin hubungan percintaan, tetapi putus di tengah jalan. Kemudian saya bertemu dengan seorang lelaki berusia 50-an yang masih bujang.

Saya bercinta dengannya bukanlah atas dasar harta atau kekayaan, tetapi kerana kasih sayang serta kematangannya. Kami menjalin hubungan cinta tanpa pengetahuan ibu bapa saya.

Bagaimanapun, hubungan kami ini direstui keluarganya. Dia juga sudah menyampaikan hasrat untuk menjadikan saya isterinya selepas tamat pengajian.

Masalahnya, saya tidak berani untuk memberitahu keluarga mengenai perkara ini kerana faktor usianya yang hampir sebaya dengan mereka. Saya takut hubungan ini tidak mendapat restu dan menimbulkan masalah di kemudian hari. Bagaimanapun, pada masa sama, saya mencintai dia sepenuh hati."

Sepenuhnya di sini.

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP