012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Musim Ubat Cerdas Akal

>> 28.8.12

Pagi tadi gi KL. Cari bahan-bahan untuk
buat ubat. Dah lama tak ke KL dan dah lama tak
buat ubat. Fulamak, harga bahan-bahan ubat pun
dah melambung giler.

Yang nak dibuat ialah ubat Cerdas Akal. Beberapa
hari lagi bulan September. Biasanya, ramai penuntut
yang pesan ubat ini, dalam bulan ini. Almaklum, periksa
SPM yang real dah dekat. Satu sebab lagi, tahun ini
Anas pun akan periksa SPM juga. Dia berlima-sepupu.
Semoga mereka cemerlang seperti dalam semua
peperiksaan yang lepas (UPSR & PMR).

1 comments:

Que Achmad August 28, 2012 at 7:54 PM  

Salam Lebaran. Alhamdulillah Saya sempat singgah & akan menjadi Sahabat Setia Blog ni, InsyaAllah... Sy singgah dari Blog Saya: www.queachmad.com

Saya masih baru lagi dalam Dunia Maya ni, harap jasabaik untuk support Saya, bantu Saya. Kalau tak keberatan, mohon pautkan Blog Saya di sini supaya dapat Saya sama2 berjuang MENCARI KEBENARAN KE JALAN ALLAH... Terima Kasih, Jasamu Dikenang... Jika ada rezeki Blog Saya dipautkan ke Bloglist, harap dapat maklumkan pada Saya tentangnya, InsyaAllah..

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP