012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Model Pilihan

>> 14.6.13

Sumber: Google

Sejak Anas masuk UiTM, cuti Jumaat dah jadi
macam wajib. Tak boleh gi kebun atau ke mana-
mana. Sebab, jam 3.00 lepas solat, ambil dia
dari kolej. Hari Ahad, hantar semula. Inilah
akibat rumah terlalu dekat dengan kolej.

Besok, cadang nak buat perkara dalam gambar
kat atas tu. Dah lama geramkan puyuh, sintar
dan lain-lain burung di kebun. Kalau siap,
boleh bawa ke kebun pada Isnin nanti.
Semoga berjaya dan berhasil.

2 comments:

Isa June 14, 2013 at 11:48 PM  

Salam;

Burung2 tu ada mata dan makan cerdas akal, baru keluar Universiti... hahahaha...

Pasangkan pukat jer...!!!

Pengasas June 15, 2013 at 5:31 PM  

W'salam,
Burung2 tu lah yang saya geramkan ...
Tak aci lah pakai pukat dengan burung ... kah, kah kah ...

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP