012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Facebook ...

>> 31.10.10

Semalam dan hari ni suntuk kemaskini
facebook. Malam ni ada kawan pelawa chatting.
Apa lagi, peluang belajar lah jawabnya.

Tengok dalam senarai chat tu ada anak sendiri,
ada anak sedara dan kawan-kawan lain.

Selain tu, belajar upload gambar-gambar keluarga.
Kalau boleh nak mahir dalam bidang facebook pula.
Kenapa? Warga emas tak boleh main facebook?

2 comments:

Azarni Collection November 1, 2010 at 12:54 AM  

Salam Dr,
amboi sakannnnnn no,
saya on Fb je, Dr chat...he he he
saya tegur pun tak perasan, ni mesti dok berfb dengan bestpren...ha ha ha

Pengasas November 1, 2010 at 1:33 AM  

W'salam Azarni,
Maafkan saya. Maklum baru belajar. Mata belum rambang. Jari-jari pun masih keras. Orang tua lah katakan.
Saya chatting dengan seorang blogger yg belum pernah ditemui.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP