012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Zon Zaitun Muda

>> 16.4.14

Aktiviti hari ini, Rabu. Di PTL.
Kemas-kini semua pokok zaitun muda serta
pindahkan mereka ke zon baru yang dinamakan
Zon Zaitun Muda (gambar atas). Di kiri dan
kanan diletakkan dua pasu anak pokok tin.
Adapun pokok-pokok zaitun induk belum
dikemas-kini. Mereka akan dikekalkan
di zon lama, dinamakan Zon Zaitun
Veteran. Wow, alhamduliLLAH ..!
SubhanaLLAH ..!

6 comments:

Anonymous,  April 16, 2014 at 4:02 PM  

assalam doc.
zaitun veteran tu ada empat ke prof.
he he he ..

tarmizi said

sukaxplo April 16, 2014 at 9:28 PM  

assalammualaikum tuan,

selama saya melihat kerja-kerja tuan saya amat tertarik. insyALLAH kalau tiada aral melintang saya nak buat macam tuan tanam kat belakang rumah saya tuh. tanam kecil2an.hehehe

Pengasas April 16, 2014 at 10:12 PM  

W'salam Tarmizi,
Ada tiga sahaja ... ada apa-apa ke?

Pengasas April 16, 2014 at 10:14 PM  

W'salam sukaxplo,
Bercucuk tanam boleh melatih jiwa ...

sukaxplo April 20, 2014 at 9:39 PM  

Assalammualaikum Tuan

Terima kasih melawat blog saya. Doakan saya dapat ikut jejak langkah tuan...hehe

Pengasas April 22, 2014 at 12:02 PM  

W'salam sukaxplo,
Usaha dan kerajinan anda tidak akan sia-sia di sisi Allah ... Tahniah!

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP