012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Projek Besar Di Sabah

>> 13.6.08

Pada 10 Jun 2008, kenalan baik (bekas MP-PKR) saya datang ke rumah bersama seorang perancang bandar dan seorang Datuk (timbalan ketua pengarah sebuah jabatan).

Mereka datang untuk berbincang mengenai suatu projek pertanian pokok-pokok temperate di Sabah. Pemiliknya: Seorang Datuk MP-BN. Keluasan tapak: 200 ekar. Peruntukan: RM25 juta.

Mereka mohon kerjasama saya untuk menasihatkan mereka tentang kertas projek dan menjadi perunding projek dalam bidang pokok-pokok temperate.

Setelah berbincang, rumusannya:

1. Pemilik projek akan di bawa menemui saya dalam masa terdekat.
2. Saya akan dibawa melihat tapak projek dan membuat sedikit kajian.
3. Saya minta mereka memberi sedikit masa untuk berfikir sama ada bersetuju atau sebaliknya.

Maklumlah, dah pencen. Tak berapa larat nak kerja.

3 comments:

Anonymous,  June 14, 2008 at 1:43 AM  

Belum 2010 dah dapat pelanggan?

Pengasas June 14, 2008 at 4:01 AM  

Belum setuju lagi. Susah nak tinggalkan projek sendiri (penyelidikan & KPT).

Amin Ahmad June 19, 2008 at 2:09 AM  

Dr boleh buat syarikat konsultansi. Saya lulusan Perhutanan, ramai kawan2 saya boleh saya kenalkan pada Dr untuk membantu, jika mahu :)

Sekarang Pokok Jarak sangat popular!

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP