012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Kerja Luar Biasa

>> 4.9.08

Kira-kira jam 10.25 pagi dapat call dari Wah mengatakan dia berada di Klinik Suria Shah Alam pasal jatuh motosikal. Bila kami sampai, doktor dah periksa. Dia suruh x-ray dan jumpa doktor di Poliklinik Shah Alam. Sampai situ, kaunter dah tutup. Kena tunggu jam 2.30 petang. Lepas x-ray, doktor suruh ke Bahagian Kecemasan Hospital Tungku Ampuan Rahimah, Klang.

Sampai HTAR, doktor suruh daftar masuk wad. Setelah beberapa proses aku balik rumah untuk berbuka dan hantar isteri serta cucu. Kira-kira 5 minit setelah sampai rumah, Wah call pasal doktor nak bagi maklumat. Sebaik berbuka terus ke sana semula. Keputusan doktor ialah suruh balik rumah. Tulang selangka yang paling atas sebelah kiri dah patah. Bahu pula berubah kedudukan. Doktor kata tak ada ubat selain ubat tahan sakit. Hmm, hampir sehari kelamkabut, rupa-rupanya tak ada ubat. Tapi tak mengapa. Di rumah tadi aku dah buatkan ubat untuk patah tulang. Homeopati ada ubat patah tulang.

Dari hospital, terus ke Shah Alam tengok motosikal. Ashraf bawa perlahan-lahan ke rumah biras (Dato' Mohd. Tamyez, Mufti Selangor). Jadinya, Wah balik dan motosikal menumpang di rumah maktehnya. Pukul 11.23 malam, sampai rumah.

Itulah kerja luar-biasa hari ini.

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP