012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Beraya Di Alam Maya (RayaMaya)

>> 21.5.09


Petang ini saya beraya di alam maya. Ziarah ke 10 blog yang belum pernah dilawati. Saya katakan beraya, kerana kebanyakan blog menghidangkan pelbagai makanan yang enak-enak.

Mula-mula saya ziarah ke

InilahKehidupankuBersamaKeluargaTercinta
. Dari situ saya ke DiariKehidupanKu, kemudian berturutan ke TertunailahHasratDiHati, ke BerjuangSampaiMati, ke
SatuKeAJAIBan
.

Seterusnya ke ThE sToRy WiLL NeVeRR End... , ke AkuDanKehidupanku , ke iXora II, ke SEBUAH KEHIDUPAN dan ke Syahrina Harisya .

Blog mereka ada dalam senarai sebelah kanan anda.
Selamat beRayaMaya.

3 comments:

Unknown May 21, 2009 at 7:24 PM  

salam tuan..terima kasih kerana tuan sudi nak linkkan blog saya dan member blog yang suka memasak..

insyallah saya akan addkan tuan ye..

Siti May 22, 2009 at 1:02 PM  

Assalamualaikum wbt.
Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya yang tak seberapa tu. Wah..boleh belajar bercucuk tanam ni dgn tuan Prof.
Saya dah linkkan blog ini ke blog saya.

Pengasas May 22, 2009 at 2:35 PM  

Wa'alaikumussalam!

kak ina kl,
masak-memasak ni kerja manusia seluruh dunia. ia bukanlah kerja remeh atau kerja kecil.
blog kak ina boleh dikongsi manfaat oleh ramai kawan. dapat juga pahala melalui skim maya ni.

S.I.T.I,
bercucuktanam juga kerja penting di seluruh dunia. bayangkanlah kalau kerja tu dibekukan di seluruh dunia. apa jadi kehidupan kita?

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP