012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Tak Jadi Nak Ziarah Cucu-Cucu

>> 22.5.09


Cadangan petang ni nak ziarah semua cucu-cucu. Tapi, anak yang di Bandar Baru Nilai talipon emaknya, sebelum berjumaat tadi, bagitahu nak balik besok. Begitu juga anak di Bandar Seri Putra baru call emaknya, selepas berjumaat tadi, bagitahu nak balik besok.

Jadi, tak payahlah kami ziarah mereka. Sebab mereka semua nak balik besok. Cuma, emaknya dah buat rancangan tergempar iaitu nak bershopping pulak. OK lah, tapi saya mintak tangguh hingga lepas asar nanti.

4 comments:

Anonymous,  May 22, 2009 at 2:40 PM  

Mungkin anak terbaca artikel semalam. Sedih saya .. huhuhu

-wakwarta-

Pengasas May 22, 2009 at 3:02 PM  

WartaMaya,
Mungkin juga..
tak lah susah-susuh kita ke sana sinun..

Unknown May 22, 2009 at 3:17 PM  

salam..saya rasa komen dr ada problem sikit. bila baca posting untuk satu n3 sahaja dia tak keluar kecuali reply dr sahaja.
tapi kalo tekan home dan keluar semua posting baru boleh baca komen.
kalo memang saya silap minta maaf la.

Pengasas May 22, 2009 at 3:35 PM  

Wa'alaikumussalam Tonka!
Terima kasih banyak-banyak-banyak buat teguran. Memang betul.
Macam mana nak atasi masalah tu?
Sesiapa boleh ajar saya.
ISA dan WartaMaya!!!! Tolon, tolon!!

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP