012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Terima Kasih ISA Dan WartaMaya

>> 19.5.09


Petang semalam, 18.05.09, meeting dengan WartaMaya dan IkutSukaAku (ISA) di daerah Klang. Bincang hal-hal penting. Sebelum bersurai, sempat tanya mereka mengenai cara buat blog 3 kolum.

Malam tadi, gerudi 3 buah blog sendiri. Hasilnya, blog ini berubah wajah. Begitu juga blog Siyasah Syariyah. Namun, perubahan-perubahan ini belum muktamad.

Terima kasih ISA dan WartaMaya. Halalkan ilmu yang anda pindahkan kepada saya. Semoga Allah memberi ganjaran yang setimpal. Amin!

6 comments:

ISA May 19, 2009 at 3:20 PM  

Tandatangan kami laku ke... nak keluarkan ijazah ni....

PG May 19, 2009 at 6:03 PM  

Salam Pakcik.
Oh Pakcik berminat nak buat blog 3 column ker?Kalau dari dulu Pakcik tanya saya,insyaAllah saya boleh tunjuk ajar kan.

Anonymous,  May 19, 2009 at 7:22 PM  

Terlalu bersemangat untuk memberikan ilmu, sehingga saya lupa untuk mandi.

- wartamaya -

Pengasas May 19, 2009 at 8:10 PM  

Salam semua,

ISA,
Kalau tak laku, Allah tak tulis dalam rekod.

PG,
Terima kasih banyak kerana sudi nak tolong. Insya Allah, bila ada masalah nanti saya hubungi.

WartaMaya,
Hari ni, nak solat maghrib baru mandi.

Kambing pun mahal.

ZAID SAHLAN May 19, 2009 at 11:44 PM  

Tahniah, blog prof dah makin cantik, dari dulu saya tertanya-tanya mengapa prof blog simple je.. apa pun isinya tetap hebat.

Pengasas May 20, 2009 at 3:06 AM  

Salam Cikgu,
Tempelate ni adalah tiru cikgu punya blog. Cuma buat pindaan sikit-sikit.
Anyway, terima kasih.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP