012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Kajian Mengenai Blogging

>> 13.5.09


Saya ada beberapa buah blog. Hanya dua buah yang dikira aktif, iaitu blog ini Catatan Santai dan Fakulti Siyasah Syar'iyah.

Kedua-dua blog ini dijadikan model sebuah kajian mengenai suatu aspek blogging. Pada 12 Mei semalam, genaplah setahun usia kedua-dua blog ini mengumpul maklumat tertentu.

Aspek kajian tak dapat diceritakan. Kerana, kajian ini hanya untuk tujuan persendirian sahaja. Rumusan akan dibuat pada awal Julai 2009.

8 comments:

NIk Fauziah Nik Hussin May 14, 2009 at 12:03 AM  

salam dr.
semoga hasilnya dpt dikongsi bersama

Pengasas May 14, 2009 at 12:52 AM  

W'Salam Nik,
Kajian kecil sahaja. Bidang Nik lebih hebat.
Saya ada cadangkan sesuatu dalam ruangan komen blog Nik.

PG May 14, 2009 at 7:04 AM  

Salam Pakcik.
InsyaAllah saya doakan semoga Pakcik berjaya dan hasilnya nanti kita boleh kongsi bersama.

Anonymous,  May 14, 2009 at 7:50 AM  

Salam Tuan,
Boleh kongsi hasil kajian?

Mana lah tau ada yang boleh bawa manafaat bersama.

Salam.
-radenjowo-

Hijat Panjang... May 14, 2009 at 10:18 AM  

salam dr.,

tahniah atas ulangtahun PERTAMA kedua-dua blog peribadi anda...

Anonymous,  May 14, 2009 at 3:21 PM  

bila PC dan broadband dapat tajaan. baru lah berani turun dari gunung.

wakakakak !!!

Pengasas May 14, 2009 at 3:48 PM  

Wa'alaikumussalam semua kawan!
Terima kasih kerana nak kongsi hasil kajian.
Sebenarnya apa yang saya buat terlalu basic dan kecil. Blog anda semua adalah rujukan saya. Setiap blog yg saya ziarahi saya perhatikan dan saya pelajari.
Saya buat blog tanpa ilmu. Almaklum orang lama. Jadi, kenalah perhatikan blog orang-orang muda.
Pada saya semua pemblog ada keistimewaan tersendiri.
T. kasih banyak-banyak.

Unknown May 15, 2009 at 6:09 AM  

salam ayahnde,

kakyong pun berminat juga nak tahu, apa kah kajian nyer itu & hasilnyer..

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP