012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Alhamdulillah! Benih pokok Sweet Cherry dah tumbuh

>> 11.4.13

Alhamdulillah, benih pokok cherry manis yang
disemai pada 28 Januari 2013 telah tumbuh pada 05 April
minggu lepas. Insya Allah, lagi 30 bulan dari sekarang ia
akan berbuah macam dalam gambar kat bawah tu ...

Aamiin ya Rabb!!!

5 comments:

Lajam April 12, 2013 at 4:09 PM  

Salam Tuan Haji,
Kalau pokok ni bole berbuah dgn iklim Malaysia ni, bole rezab kan utk saya

dahlan samad April 16, 2013 at 12:14 PM  

Tinggi tu cambahnya. Penangan hormon agaknya.

JunAina July 23, 2013 at 1:29 PM  

Saya pun tak sabar nak tengok buahnya. Nanti jangan lupa letak gambar dekat blog. Kalau dapat saya nak jugak gi petik2 buah tu kat pokok.

adbas06 June 8, 2016 at 12:48 PM  

Assalamualaikum..
Boleh tak saya dapatkan anak pokok?

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP