012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Bloggers Terkenal Datang Ziarah

>> 14.2.09


Petang tadi, tiga bloggers terkenal datang ziarah. Mereka ialah notoumno, ISA dan ZiZi. Banyak perkara yang dibincangkan. Saya sebagai pendatang baru ke alam blogging hanya sekadar cakap mengenai cucu, pasal pokok dan sikit-sikit cerita pengalaman kerja. Mudah-mudahan tidak membosankan mereka.

Pada saya, mereka mempunyai pelbagai maklumat terkini dan berwawasan tinggi. Di zaman Rasulullah, mereka ini mungkin serupa dengan para penyair. Para penyair ketika itu turut mempertahankan wahyu. Wahyu kalam Allah dan syair perkataan penyair. Blog penyair ialah dinding ka'bah dan tempat-tempat tumpuan ramai. Itu dulu, ketika itu.

Cumanya, saya tak dapat siarkan gambar mereka di sini. Kamera saya dibawa oleh anak ke majlis kursus di Seremban. Yang ada di rumah ialah milik orang lain. Saya tak berani menggunakannya.

3 comments:

Anonymous,  February 15, 2009 at 11:02 PM  

ha..ha..ha..

kenapa tak pinjam dengan jiran sebelah

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP