012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Gambar Dan Senarai Pemenang

>> 6.8.09

Dengan ini maka saya umumkan senarai para pemenang bagi peraduan Meneka Gambar.

1. alfiera696@gmail.com dengan markah 5.5 per 6.0
2. sumurwang@yahoo.com dengan markah 4.0 per 6.0
3. radenjowo@yahoo.com dengan markah 3.0 per 6.0

Hadiah yang akan diberikan: 1. Tepat; 2. Hampir tepat; dan 3. Separuh tepat. Diharapkan para pemenang supaya memaklumkan kepada saya akan alamat mereka untuk tujuan penghantaran. Sama ada melalui email atau tinggalkan dalam ruang komen posting ini.

Kepada yang tidak berjaya, saya ucapkan setinggi-tinggi terima kasih kerana sudi menyertai peraduan ini dan janganlah bersedih. Insya Allah, dijangka akan ada lagi peraduan di masa hadapan.

Kepada yang memberi berbagai cadangan membina dan lebih baik juga diucapkan setinggi-tinggi terima kasih. Buat masa ini, inilah sahaja hadiah-hadiah yang mampu saya sumbangkan. Maaf zahir batin.

1 comments:

Unknown August 6, 2009 at 3:47 AM  

Tak tahu pulak saya kat blog ni ada peraduan.apa-apa pun semoga Dr.terus sukses dalam apa jua bidang.salam..

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP