012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Gambar Raya Yang Terpilih

>> 11.10.08


Dalam banyak-banyak gambar raya yang dirakam oleh anak-cucu ayah, maka dipilih beberapa gambar untuk memenangi gambar raya istimewa. Pemilihan berdasarkan latar-belakang yang memberi makna kekampungan.

Setakat ini, gambar yang dipilih ialah:

Gambar Abu Hassan + Shidah serta semua anak di hadapan rumah ayah. Latar-belakang sawah.

4 comments:

Bonekahati October 12, 2008 at 2:32 PM  

Salamz
saya suka gambar ini.
suasana kekampungan begitu terserlah. Bila diamati gambar itu seolah2 bercerita.

Mamak Spicy October 12, 2008 at 8:17 PM  

Apakah cerita yg sedang diceritakan ya :)

Anonymous,  October 16, 2008 at 2:13 AM  

Salam... Kampung saya tak ada sawah:(

Pengasas October 16, 2008 at 10:23 AM  

Wa'alaikumussalam semua,

kiTTun,
walaupun tanpa kaedah, tapi saya yakin saya mendengar cerita itu.

mamak spicy,
anihnya ada beberapa cerita pada setiap masa.

zahraannur,
kampung tak ada sawah pasti ada keistimewaannya juga.

Itulah bukti KemahaAgungan Allah.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP