012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Rindukan Cucu Kami Naufal

>> 10.10.08


Hari ini betul-betul pencen. Rehat fizikal sepenuh hari. Otak, kerja macam-macam. Petang, di luar rumah hujan lebat campur ribut. Hati, rindukan cucu-cucu, terutama Naufal.

Naufal bersama neneknya.

Naufal pada 26 Nov. 2007.

Naufal pada 30 Mac 2008.

Naufal pada 30 Mac 2008.

Di sebelah ayahnya, Naufal lebih rapat pada pakteh Fawzan dari yang lain-lain.

4 comments:

Mamak Spicy October 10, 2008 at 7:58 PM  

Salam Tuan Arbain..
Kesian kat tuan teringat cucu..saya pun selalu teringatkan anak-anak..

KiTTuN October 10, 2008 at 9:01 PM  

p/s: cakap2 org.. seorg datuk/nenek lebih menyayangi/merindui cucu dr anak sendiri.

Mamak Spicy October 10, 2008 at 10:28 PM  

entah ler kittun..saya belum ada cucu lagi..tgk ler nanti mcm mana kalau saya dah ada cucu :)

Pendidikan October 10, 2008 at 11:35 PM  

Wa'alaikussalam semua,
Betullah kata orang, jaga cucu merbahaya. Kalau dah jaga susah nak berpisah. Boleh gaduh dengan anak berebut cucu. Saya pun, sejak cucu tu diambil ibu-bapanya, tak semangat nak buat kerja. Nak tidoooor aje. Tak pernah berlaku sebelum ni.
Amat-amat rindu.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP