012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Teringin di malam Jumaat

>> 21.7.11

Sumbar gambar hiasan.

Pagi lusa, Sabtu, akan bergerak ke Kelantan. Ada urusan mustahak.
Mungkin balik hari atau bermalam di sana. Tengok keadaan.

Sebelum pergi, perlu fikir nak cari makanan yang jarang jumpa di
tempat sendiri. Isteri, dia dah ada senarai makanan kegemarannya
di Kelantan. Saya, fikir punya fikir, teringat nak makan sayur
buah pisang muda. Aik, macam mengidam pulak?
Kaaahhhhh, kah kah ...!

2 comments:

Hajah Nafisah bt. Haji Md. Noor July 21, 2011 at 9:58 PM  

semuga selamat pergi dan selamat kembali.
nak singgah umah adik kat kok lanas ke?
Boleh je buat tempahan, boleh mandi air telaga asli.... sejuk...

Pengasas July 21, 2011 at 10:06 PM  

Salam Naf,
Kat kampung yg kami nak gi ni pun ada tempat air terjun. Tempat mandi-manda. Kalau tengok gambar, macam best ...

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP