012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Selamat menjalani pembedahan

>> 13.1.12

Minggu lepas, Jumaat, bawa ayah ke Hospital Selayang.
Tangguh projek nak laser batu karang dalam buah pinggang.
Insya Allah, tiga bulan lagi pemeriksaan susulan.

Isnin, bawa Anas masuk wad di Hospital Putrajaya.
Selasa pagi, selamat menjalani pembedahan.
Rabu petang, dibenarkan balik ke rumah.

Rabu pagi, Fawzan selamat menjalani pembedahan kecil
pada pangkal gusinya di Hospital USM Kubang Kerian.

Khamis, lepas subuh, ke kebun. Kawan tolong buat tandas.
Kemaskini sekeliling beberapa pokok pisang.

Hari ini, Jumaat, berehat.

4 comments:

MOH KEMBARA January 13, 2012 at 1:06 PM  

Salam Prof,

Semoga semua selamat menjalani surgery!
Tandas curah ke tandas campak-buang?
Err..pasa benih pokok2 nadir tu, saya takde benih sbb tu saya tngok kat pameran MARDI. Tapi kalau Prof berminat nak cari benih, mungkin ada. Gi semula ke blog saya pd entri buah2 nadir tu, gi klik kat komen PakNgah Yob Kider tu. Dia org kampong saya gak, tp tak kenal dia secara peribadi. Dia kenal sume pokok2 ni dan banyak lagi. Blog dia nama 'Labun Deme...Labun Kume' dgn bahasa Perak yg pekat. Saya dh bagitau dia pasa minat Prof kat blog dia. Cuba Prof contact dia kat 'Labun Deme...Labun Kume' tu. Dia ada kata nak buat entri yg serupa.

kami sihat January 13, 2012 at 9:27 PM  

Semoga selamat semuanya,pembedahan sakit apa tu,Dr?..

Pengasas January 16, 2012 at 2:23 PM  

W'salam Halima,
Terima kasih banyak-banyak atas maklumat itu. Insya Allah saya akan hubungi beliau pada masa yang sesuai nanti.

Pengasas January 16, 2012 at 2:25 PM  

Salam WakAji,
Anas operate mengenai hal usus dia. Sikit saja.
Terima kasih atas doa tersebut.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP