012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Ku sangka 100% dah OK, rupanya ...

>> 28.9.12

Jumaat. Rasa badan sudah segar seperti biasa.
Pagi, ke Shah Alam, menemui kawan sekampung yang dah
terpisah lebih dari 40 tahun.

Lepas Jumaat, baharui Cukai Jalan kereta Kembara yang
dah mati sejak 11 bulan yang lalu. Lucunya, insurans
dibuat di Teluk Intan. Di sana boleh 3rd. party.
Sekarang mudah jer. Boleh on-line.

Kemudian, ke kebun. Cadang nak buat sedikit kerja.
Tapi tak larat. Masih letih. Masih terasa kesan-
kesan demam yang belum benar-benar sembuh.

2 comments:

mountdweller September 28, 2012 at 10:30 PM  

A'kum Dr

Biasalah tu, kita bila berumur ni selalunya lambat nak betul-betul ok.

Pinggang saya yang salah urat/macam seliuh lebih setahun yang lalu puas ke dukun patah dan urut, sehingga sekarang tak baik-baik cuma rasa lebih ok sedikit.

Pengasas September 29, 2012 at 9:17 AM  

W'salam MD,
Terima kasih masih sudi singgah. WargaEmas cam ni laaa. Tapi pak Din belum wargaEmas kan?

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP