012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Tuntut Rebat Tunai

>> 4.7.08

Lepas Jumaat ke Pejabat Pos Kapar nak tuntut rebat tunai kereta BBK 2209 dan BFV 145. Ambil nombor giliran pukul 14.34 siri 2366. Lepas isi borang, tunggu dan duduk di baris hadapan sekali. Hall berhawa dingin jadi panas. Terlalu ramai, melimpah sampai dekat jalanraya.

Pukul 17.04, seorang petugas di kaunter gamit saya. Saya ragu-ragu, kerana giliran belum sampai. Dia gamit lagi. Sayu bangun ke kaunter. Kami terus berurusan. Nombor giliran dah tak guna. Saya ucap terima kasih tak terhingga atas budi-bicara petugas itu. Saya terfikir, inilah nasib warga emas dengan petugas yang ada budi-bicara. Di belakang, masih ada kira-kira 70 orang muda lagi.

2 comments:

Anonymous,  July 5, 2008 at 6:24 AM  

Eh saya pun pergi tadi, kena tunggu 100 org baru tiba giliran...rasa bebaloi jugak la tunggu lama

azharjaafar July 5, 2008 at 12:08 PM  

Salam perkenalan.

Kereta & motorsikal saya renew bulan Februari. Jadi melepas la untuk tahun ni.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP