012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Betul Ke Gambar Ni?

>> 6.4.09


Tengahari tadi melayari blog-blog politik. Sambil itu google beberapa tajuk. Yang lebih menarik ialah gambar di bawah ini. Ia amat jelas menunjukkan kemaha-agongan Allah s.w.t.


9 comments:

mountdweller April 6, 2009 at 5:34 PM  

Salam dr.

Nampak macam kat Indon. Budak berkaki lembu ke? Kurang jelas.

Pengasas April 6, 2009 at 5:59 PM  

Wa'alaikumussalam sdra MountDweller,
Ikut ceritanya, anak lembu seperti manusia.

kakyong April 6, 2009 at 10:26 PM  

salam ayahnde

Terima kasih. Benih sutera, anggur & epal sudah diterima. Baru mlm ni adik hantar. Insya Allah, saya cuba jaga baik2.. almaklum lah saya ni tak pandai berkebun.. tanam cili api pun seme dah layu2... huhuuu

Pengasas April 7, 2009 at 9:49 AM  

Wa'alaikumussalam KakYong,
Terima kasih banyak-banyak kerana susah-susah hantar ikan kering haruan tu.
Kalau KakYong nak tau, malam tu juga kami goreng sebahagian. Sebahagian, masak asam pedas tengahari Isnin. Sebahagian lagi bagi pada adik yang juga ketagih haruan kering. Bertambah panjang pahala KakYong.
Besar dan puas hati betul.
Terima kasih banyak-banyak.

Masalah:
Saya gagal beberapa kali nak tinggal komen dalam blog KakYong. Masalahnya "Word Varification" tak mahu keluar. Dah jenuh pujuk, tak juga menjelma.

kakyong April 7, 2009 at 9:50 AM  

salam ayahnde..

patut le takde org tinggalkan komen.. itu masalah nyer.. terima kasih sbb bagitahu..

Pengasas April 7, 2009 at 9:57 AM  

Wa'alaikumussalam SingaMaraja,
Terima kasih kerana sudi ziarah orang-orang tua.

kembara April 7, 2009 at 7:19 PM  

salam ziarah..masyaAllah maha Agung kuasa Allah. setiap kejadian pasti ada sesuatu hikmah disebaliknya..sama2lah kita tingkatkan keimanan kita padaNya..
salam perkenalan

Samudera Tinta April 8, 2009 at 1:19 PM  

Salam Ayahanda Pengasas,

Agak lama saya tidak ziarah ke sini. Harap ayahanda sihat-sihat sahaja.

Saya masih dilanda demam. Demam Bukit Gantang yang masih tidak kebah.huhu..

Sungguh indah nikmat kemenangan Islam kan..

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP