012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Tak Berdosa Saya Renung Gambar Ni!

>> 10.4.09


Entah berapa kali saya tengok, renung dan tenung gambar ini. Nak tahu bagaimana mengolahnya. Namun, sebab kejahilan dalam bidang ini, saya tak dapat sebarang klu mengenainya. Tak berdosa renung gambar ni untuk tujuan belajar.


6 comments:

Aku oku! April 10, 2009 at 10:44 PM  

ini gambar biin saya pening....

Aku oku! April 10, 2009 at 10:45 PM  

ini gambar bikin saya pening....

Pengasas April 10, 2009 at 11:09 PM  

Salam AkuOKU,
Saya yang jahil ni lagi penin.
Macamana orang tu buat?

kakyong April 11, 2009 at 5:03 PM  

salam Ayahnde..
macam tak masuk akal jer... fenin juga mikirkan nyer..

mountdweller April 11, 2009 at 8:44 PM  

Salam Dr.

Semalaman saya berfikir sehingga terbawa ke alam mimpi. Memang memeningkan.

Itu memang animasi tetapi yang saya fikirkan ialah penciptaan dan bagaimana. Saya memang dapat jawapan di dalam mimpi saya tetapi terlalu samar untuk diterjemahkan.

Pengasas April 11, 2009 at 10:11 PM  

Wa'alaikumussalam,

KakYong,
Saya memang tak ada asas langsung dalam hal ni. Dah jenuh penin.

MountDweller,
Alhamdulillah dapat petunjuk. Tak kiralah dalam mimpi pun. Kami boleh berguru. Yang penting, ada klu. Saya yang jahil ni memang tak boleh dapat. Kalau ada pun tak kan faham.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP