012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Lemah semangat

>> 21.3.12

9.30 pagi, pergi makmal periksa darah. Kira ok lah.
Kalau orang muda, kira dah tak ok. Dari situ terus ke
Tesco beli daun parsley, daun ketumbar, roti Arab, keju
dan lain-lain bahan makanan.

2.30 petang, ke kedai bahan makanan timur-tengah. Beli
air Zamzam, kurma-kurma, kismis, minyak zaitun dan entah
apa-apa lagi. Isteri ingatlah apa-apa yang dia beli.

Bila sampai di rumah badan terasa demam. Ubat paling
mujarrab ialah tidur kualiti. Alhamdulillah, dah ok.
Malam nanti nak ke KLIA pula, ambil Fawzan.

2 comments:

wak-labu March 23, 2012 at 10:11 AM  

Salam Prop,

macam Wak juge, kite ni kena banyakan sikit rehat.

Wak dah kurang sangat pandu kereta out station, sekarang ni paling2 jauh 10 - 20 km saje, itu pun seminggu sekali beli dedak ayam itek.

Pengasas March 23, 2012 at 10:39 PM  

W'salam Wak-Labu,
Betul tu.
Kena hujan dua-tiga titik pun dah semput. Tanam jagung 10 lubang, dah demam 3 hari. Barangkali, kalau kawin baru dah lama pergi ...

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP