012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Pokok Kiwi Madu

>> 6.3.12

Jam 12.46 tengahari bergerak ke Kapar. Saya singgah
buat kiriman wang untuk Anas. Isteri singgah bank lain
kerana urusan berasingan.

1.44 kami singgah ke Masjid Batu 10 Tg. Karang. Solat jama'.
Kemudian ke SantaiD'Rimba. Macam biasa - kemaskini pokok-pokok
pisang. Sebelum balik, sempat tanam tiga pokok kiwi madu. Pancang
sementara ialah batang ubi.


4 comments:

wak-labu March 6, 2012 at 9:23 PM  

Salam Prop,

Wak tabik sama Prop sebab berjaya tanam banyak pokok yang tak pernah Wak tengok.

Wak mesti mau datang tengok semua pokok2 ni nanti.

Kalu Wak datang nanti Wak bukan aje nak tengok tapi Wak mau pegang dan cium nye sekali, bole ke Master Prop?

MOH KEMBARA March 8, 2012 at 6:22 PM  

Salam Prof,

Alhamdulillah mau jugak dia tumbuh yek?
Dan Alhamdulillah masa baca blog prof ni saya tengah makan buah kiwi kampong Mr T!

Pengasas March 8, 2012 at 7:14 PM  

W'salam WakLabu,
Terima kasih. Nak pegang, nak cium pokok tu? Berhati-hati, manalah tau kalau ada kerengga ke ... he he ...

Pengasas March 8, 2012 at 7:16 PM  

W'salam Halima,
Hmmm, sedap kan .. Ada cadang nak bawa balik cuttings pokok zaitun ke .. he heh ..

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP