012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Syukur, masih hidup - 02

>> 15.5.11

... sambungan posting lepas ... Rumusan yang lepas: Hospital hanya bekalkan ubat anti-biotik untuk hari Selasa, Rabu dan Khamis. Adapun ubat tahan sakit dibawa oleh anak (Dr. Muhammed Anis).

Jumaat, Sabtu dan Ahad adalah hari-hari penuh rehat. Tak makan sebarang jenis ubat. 24 jam baring dan tidur. Nasib baik dah tak ada anak kecil. Nasib baik cucu tak datang ganggu. Nasib baik dah tak bekerja for living. Nasib baik tak ada cawangan di mana-mana. Pendek kata: Memang nasib baik.

Oleh kerana hospital tak beri ubat untuk rawatan seterusnya maka sebentar tadi saya kaji laporan pemeriksaan yang disediakan. Insya Allah, saya sendiri akan mengatur segala rawatan berikutnya mulai esok, Isnin. Semua ubat yang diperlukan ada dalam simpanan saya. Menentukan ubat untuk diri sendiri pada dasarnya lebih jujur dan lebih ikhlas.

Besok dan beberapa hari berikutnya saya akan ambil ubat ini, pada potensi 30.

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP