012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Rancangan Nak Menemui Bloger

>> 9.6.08

Besok atau lusa, atau dalam minggu ini, saya bercadang hendak menemui dan berkenalan dengan seorang lagi penulis blog. Semasa muda dulu, saya selalu membaca penulisan beliau dalam akhbar dan majalah. Nombor kontek beliau dah diberikan. Saya perhatikan, beliau update blog setiap hari dan masanya antara pukul 4.00 - 5.30 petang.

Semoga terlaksana!

8 comments:

Lata Ulu Lawin, Kenering 33300 Gerik June 9, 2008 at 6:49 PM  

Saya sedang mengatur pertemuan seberapa ramai yang boleh, untuk berdailog dengan MB Perak. Tarikh yang dicadangkan ialah 3/7/08. masih menunggu confirmation dari MB dan sekiranya dipersetujui, mungkin kita boleh fikirkan apa lagi pengisian yang boleh kita buat sementelah mendapat peluang untuk berkumpul sesama bloggers.

Pengasas June 9, 2008 at 7:30 PM  

Salam MSK,
Itu usaha yang sungguh baik dan amat bermanfaat. Boleh ke kalau saya nak turut dengar di tepi pintu dialog tu?
Salam!

Lata Ulu Lawin, Kenering 33300 Gerik June 10, 2008 at 12:11 AM  

Saya tak mau la Dr. jadi tukang kutip tiket. kurang-kurang jadi fasilitator.

Pengasas June 10, 2008 at 1:14 AM  

Salam MSK,
Tuan rumah afdhal jadi imam; dan tetamu awla jadi makmum.
Salam.

Anonymous,  June 10, 2008 at 4:44 PM  

Salam MSK & Doktor

Nak buat tu kat mana, Siang ka Malam,,, kalau malam tu boleh saya nak tumpang dengar jadi la!!

Pengasas June 10, 2008 at 5:58 PM  

Salam MSK & Manjung mari!
Manjung mari dan saya nampaknya memang nak datang. Dah boleh daftar nama tu.
Manjung! Kita kena sapot kuat usaha baguih ni. Biaq berjaya.
Salam.

Lata Ulu Lawin, Kenering 33300 Gerik June 11, 2008 at 1:13 PM  

manjungmari,

Kena buat kat Ipoh.Tempat belum tentu,besar kemungkinan kita minta buat kat Bangunan SUK. Tak payah keluar duit.

Anonymous,  June 24, 2008 at 10:29 PM  

hebat dialog orang orang bijak ni, gua tumpang bangga dan tumpang bahagia ...

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP