012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Za'faran atau Saffron

>> 20.1.15

Gambar Google

Tayang gambar dulu.
Cerita mengenainya akan
menyusul.

Sedikit info ...

11 comments:

InfoDuit - Pendapatan Pasif January 20, 2015 at 5:13 PM  

Assalamualaikum...

Dr.. advance request.. kalau nanti dr ada benih zafran ni.. saya nak mintak beli sedikit...

Riza
P Indah

suka suka January 20, 2015 at 9:44 PM  

Assalam... terima kasih diatas perkongsian maklumat..

Ridd January 20, 2015 at 11:40 PM  

Terbaeek...! Cuaca kita boleh ke?

Pengasas January 21, 2015 at 8:56 PM  

W'salam Riza,
In sya Allah ...

Pengasas January 21, 2015 at 8:57 PM  

W'salam suka-suka,
Terima kasih kembali ..

Tn.Ali January 22, 2015 at 12:42 PM  

assalam..

dah ada ke benih pkk saffron ni..
kalau ada sy nak beli jugak.. tgk di ebay min oder banyak sangat tak mampu..

Pengasas January 23, 2015 at 9:56 PM  

W'salam Tn. Ali,
Buat masa ini belum dibuka untuk jualan. Harap bersabar ...

Unknown February 7, 2015 at 7:29 PM  

assalam tuan tanah

saya dari klang
bole tak booking benih untuk saya

wassalam

Unknown February 8, 2015 at 5:05 PM  

salam prof

saya nk booking sepokok pun jadila


sani
meru klang

Tn.Ali February 13, 2015 at 3:44 PM  

Saya ada beli benih saffron..tunggu sampai dan cuba tanam dahulu.. jika menjadi sy akan bagitahu..

Unknown August 5, 2015 at 7:11 PM  

salam tn hj

minta tolong konfomkn ini saffron ke?
saya tanya seller ni
hanya bunga bukan untuk yg kita tau
khasiatnya untuk hafalan dan untuk rempah ratus yg mahal tu..
dan versi ni banyak kaler..
ingatkan satu kaler purple je..
ini linknye

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Green-lotus-seeds-flower-hot-20-pcs-seeds/1788774411.html

mhon reply segera nk beli cepat kalo betol safron tq wassalm

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP