012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Aku akan rogol kau, Rozdiah!

>> 11.9.09

"Lemparan kata, ”Aku akan rogol kau, Rozdiah!” Hari ini saya membuat laporan polis terhadap ugutan rogol yang dilemparkan kepada saya ketika dalam Majlis Dialog di antara penduduk Seksyen 23, Shah Alam dengan Kerajaan Negeri Selangor pada 5hb September lalu di MBSA, Shah Alam."

Sumber di sini.

2 comments:

anak laut September 11, 2009 at 11:35 PM  

salam...prof,

Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Wanita, Kebajikan, Sains, Teknologi, Inovasi dan Kebudayaan Selangor, Rodziah Ismail hari ini membuat laporan polis berhubung ugutan rogol yang diterimanya ketika sesi dialog bersama penduduk Seksyen 23 Shah Alam berhubung isu pemindahan kuil, Sabtu lepas..memang saya ada baca berita tu..

prof. negara kita skrg dag tidak selamat kah? seorang exco boleh diperkatakan mcm tu.?

ISA September 12, 2009 at 6:02 AM  

Salam Dr.

Pabila terbaca tajuk posting ini, saya ketawa...

Dan mulut pun berkata "Dr. jangan..jangan... jangan buat begitu..."

ha..ha..ha... jangan marah... lama tak bergurau, he..he..he... budak marketing bawah pokok tu pun bertanyakan khabar Dr.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP