012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Gambar Pemimpin Islam Serba Boleh

>> 5.9.09

Gambar atas: TGNA berpakaian resmi sebagai MB. Hebatkan? Kenapa beliau memakai serba hitam, termasuk serban?

Gambar bawah: Apabila ahli jama'ah lambat azan maka TGNA lah yang malaungkan azan.


Gambar paling bawah: Inilah kediaman TGNA. Rumah kampung yang serba sederhana. Bebas dari syubhat. Bahagia bersama keluarga dan terbuka untuk diziarahi rakyat.

14 comments:

Unknown September 5, 2009 at 5:12 AM  

Salam Dr.

Hanya Mangkuk Hayun yang menentangnya!

سيف النظام بن حاج عثمان September 5, 2009 at 7:59 AM  

Salam di pagi hari Prof..

Memang diakui individu dalam gambar ni merupakan seorang pemimpin Islam serba boleh. Saya belum nampak individu lain yang mampu mengatasi ketokohannya buat masa ni. Kalaupun ada... mungkin belum berupaya mengatasi auranya... insan ini memang hebat... :)

A Mum Of Three Mohd September 5, 2009 at 10:54 AM  

Salam Dr Wahab,

Sejuk hati perut mendapat pemimpin sedemikian rupa. Mum sentiasa berdoa semoga Pakatan Rakyat dapat melahirkan lebih ramai pemimpin sehebat Tok Guru Nik Aziz.... biar mampus UBN!!!

wartamaya September 5, 2009 at 10:54 AM  

Disebelah pihak lagi yang pandai berkaraoke dan berdansing pulak dapat pujian.

Yamseeennnnggggg !

Mamamat September 5, 2009 at 12:58 PM  

Salam Dr .. salam semua
Dango lama teman udah kena C4. Teman ler ni tinggal di dango baru. Siap ada menara dan heli .. http://dangomat.blogspot.com/

Pak Oncu September 5, 2009 at 1:00 PM  

Hebat Tok Guru anugerah TUHAN,,,,,
Hebat DR pun anugerah TUHAN,,,,
Jelek pemimpin UBN kehendak mereka sendiri????????

Pengasas September 5, 2009 at 3:54 PM  

W'Salam MountDweller,
Itulah "hati".

Pengasas September 5, 2009 at 3:56 PM  

W'Salam Saifun,
Muslim yang tawadhu', Allah tinggikan martabatnya di akhirat.

Pengasas September 5, 2009 at 4:00 PM  

W'Salam M3M,
Saya berpendapat sudah ada. Tapi masih tersembunyi.

Pengasas September 5, 2009 at 4:02 PM  

Salam WartaMaya,
Hanya tebu di bibir, tapi racun di hati. Kaki karaoke pun benci karaoke.

Pengasas September 5, 2009 at 4:03 PM  

W'Salam Mamamat,
Insya Allah saya akan ziarah seperti biasa.

Pengasas September 5, 2009 at 4:07 PM  

Salam PakOncu,
Kalau orang-orang semua macam PakOncu, aman damai seluruh dunia.

anak laut September 6, 2009 at 7:43 PM  

salam..Prof,

saya pernah pergi melwat di rumah TGNA ni di pulau melaka.saya sangat kagum akan ketokohan beliau..

saya sebagai anak jati kelantan merasa sangat kagum..

Pengasas September 6, 2009 at 9:42 PM  

W'salam AnakLaut,
Anda anak jati Kelantan? Negeri yang banyak para ulama^. Saya pernah belajar di Kelantan dan banyak guru saya di sana.
Tentunya saya agak fanatik ulama^ di sana. Mereka adalah guru-guru saya.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP