012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Gatal Nak Jadi Ratu Cantik?

>> 6.9.09

Kalau dah gatal sangat nak jadi Ratu Cantik, macam-macam cara dan helah boleh dibuat. Peraduan di belakang rumah atau di tepi kandang lembu pun tak apa!

13 comments:

ijoks2009 September 6, 2009 at 11:15 PM  

Dr sihat ke hari ni,hehee.
Kenapa ada gambar seksi kat blog dr ni hari ni.hehee

Pengasas September 6, 2009 at 11:24 PM  

Salam Ijoks,
Ini cerita orang yang lawan hukum Islam dan lawan undang-undang negara. Mereka tak berhenti berfikir macam mana nak lawan.

Idalara September 6, 2009 at 11:44 PM  

salam Dr
mcm cara mereka nak persendakan Islam..

Pengasas September 6, 2009 at 11:57 PM  

W'Salam Idalara,
Bukan "macam persenda". Memang "persenda" hukum Allah.

ijoks2009 September 7, 2009 at 12:14 AM  

Dr.Rasa siapa punya kerja tu Islam ke yahudi.kalau Islam pun Islam Plastik tu..
Dr,Tolong promot blog ni..
http://kakipolitik.blogspot.com/

Din Binjai September 7, 2009 at 1:54 AM  

salam ramadhan..malam nuzul quran...

kalau kita perhati betul2 betis2 tu betis pondan bukan perempuan..

mereka mempersenda Islam sebenarnya..

Pengasas September 7, 2009 at 1:56 AM  

Salam Ijoks,
Tahniah, dah senaraikan blog tu di sini. Dalam FSS dah lama tersenarai.

Pengasas September 7, 2009 at 2:43 AM  

W'Salam DinBinjai,
Laa, saya tak perasan pun. Itu betis lelaki.
Betul betul mempersenda.

Pn Kartini September 7, 2009 at 6:45 AM  

salam Dr..,
Rasanya gambar ini mesti utk memburuk2kan islam..seperti tapak kasut yg adanya perkataan Allah..baju yg direka..kainnya tercetak ayat suci al-quran...etc
Semoga mereka2 nanti menerima balasannya..

Razif Sekretariat September 7, 2009 at 2:28 PM  

Ini jantanlah 'ratu CIK PON', kita lelaki boleh pegang, tak ada masaalah.

Ada satu problem je 'Cik PON' ni kalau siap berpakaian dan bersolek yang makcik-makcik kita pulak siap bersalam dengan mereka ... tu yg boleh

roslaini saad September 7, 2009 at 9:00 PM  

betis , kaki macam lelaki je,,,hehe ada yang nak buat lawak ni..

fawi September 8, 2009 at 11:31 AM  

kalau tgk kaki...tu 'Kute' beb..mcm kaki jantan angkat bata tuuu...

Pengasas September 8, 2009 at 9:42 PM  

W'Salam rakan maya:

PnKartini,
Razif,
Roslaini,
Fawi,

Saya tak sedar pun itu betis lelaki. Patutlah dikatakan mempersenda hukum.
Lelaki jenis apalah diaorang tu?

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP