012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Gambar Cucu Yang DiRindui

>> 8.9.09

Dalam bulan Ramadhan ini hanya cucu-cucu kami Naufal dan Dzakuan sahaja yang ada balik ziarah. Adapun cucu-cucu kembar belum balik ziarah. Sekarang dah berusia 18 bulan pada 06 September tadi.

Walau bagaimana pun, kami sentiasa mengikuti perkembangannya melalui hp dan di sini.

7 comments:

anak laut September 8, 2009 at 3:46 PM  

salam...Prof,

wah comelnya cucu Dr ni.syukur alamdulillah...

kesempatan anaklaut nak ucapkan selamat ceria selalu buat Naufal dan Dzakuan yang genap 18 bulan 06hb ari tu..

p/s: tq dr sudi singgah bagi ulasan di anaklaut

a kl citizen September 8, 2009 at 7:56 PM  

assalammualaikum

suka betoi tengok budak2 ya...
tengah lasak lah ni kan

mountdweller September 8, 2009 at 8:36 PM  

Salam Dr.

Alhamdulillah, Allah kurniakan seorang cucu yang cute dan nampak cerdas.

Tahniah Dr.

Pengasas September 8, 2009 at 9:33 PM  

W'Salam AnakLaut,
Masa bujang sebok nak cari pasangan.
Bila dah berumahtangga nak ada anak.
Bila dah dapat menantu, seronok ada cucu.
Demikianlah adanya manusia ini.

Pengasas September 8, 2009 at 9:35 PM  

W'Salam KlCitizen,
Betul tu. Tak boleh lepa, ada saja hal yg dibuat.
Terima kasih.

Pengasas September 8, 2009 at 9:36 PM  

W'Salam MountDweller,
Isteri, anak, menantu dan cucu adalah amanah Allah.
Berat ooo!!!

ijoks2009 September 10, 2009 at 2:04 AM  

Memang berat amanah yang nak kena tanggung tu Dr,bukan setakat dunia amanah tu nak kena pikul sampai akhirat tu.Nasib baik saya x Beristeri lagi.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP