012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Majlis Kahwin Bogel: Siaran Langsung

>> 10.9.09

Di Malaysia, orang-orang gila dikawal oleh keluarga, diuruskan di pusat-bahagia atau merayau-rayau di merata tempat.

Di luar negara, orang-orang gila terlalu banyak. Keluarga tak larat nak kawal dan negara tak mampu nak urus. Malah, yang gila pula boleh mengurus macam-macam, termasuk kenduri perkahwinan. Antara kenduri yang terkini ialah Kenduri Perkahwinan Bogel. Ada siaran langsung pulak tu.

Gambar atas sekali: Perkahwinan Bogel Sepasang.
Gambar berikutnya: Perkahwinan Bogel Secara Kumpulan.

11 comments:

n@m@n September 10, 2009 at 10:40 PM  

ketamadunan dah merudum..

bukan di luar saja..

di malysia kita juga

Di sekolah sendiri kita boleh tgk ank2 kita sekarang

Isa September 10, 2009 at 11:34 PM  

Salam Dr.

Kenapa yang perempuan berkasut, yang lelaki tidak.

Di Malaysia ni pun dah banyak berlaku, berita terbaru anak seorang Pemimpin sebelah selatan tanahair yang berkahwin dengan Mat Saleh Australia dah Murtad.

Bapak pakai songkok tinggi bercakap pasal Islam. Anak dara 3 orang hancus......

Pak Oncu September 11, 2009 at 12:52 AM  

Salam DR,,,, alahaiiiiiii manusia sudah berperangai seperti HAIWAN,, sudah tidak ado TOGHOTIP nyo laie,,,

ijoks2009 September 11, 2009 at 2:42 AM  

Salam dr,di Malaysia pun tak mustahil akan berlaku perkara yang sama jika Pendidikan Islam terus di kesampingkan dlm dasar pendidikan negara.Kan Nabi dah pesan
"kamu akan mengikut jejak langkah mereka sehasta demi sehasta,sejengkal demi sejengkal"

Sekarang gejala murtard sudah macam perkara biasa,x mustahil gejala bogel jugak sudah jadi perkara biasa.

Dr.xkan tak tahu kat Malaysia sudah ada kelab seks Melayu.Tiap2 bulan diadakan pesta seks tertutup di hotel2 mewah.
to isa,anak sape agaknya tu?

Pengasas September 11, 2009 at 3:15 AM  

Salam n@m@n,
Benar tu. Di sek. men. dan ipt dah ada gejala kerosakan. Kalau di ipt saya dimaklumkan ada berbagai keruntuhan.

Pengasas September 11, 2009 at 3:17 AM  

W'salam ISA,
Perempun tu berkasut mungkin nak lebih seksi. Lelaki tak berkasut, saya tak faham.
Pemimpin manalah agaknya?

Pengasas September 11, 2009 at 3:20 AM  

W'salam PakOncu,
Haiwan pun tutup juga. Tutup dengan ekor.
Gambar pengantin tu, saya yg tolong tutup. Takut Ramadhan saya jadi kurus pulak.

Pengasas September 11, 2009 at 3:23 AM  

W'salam Ijoks,
Di Malaysia pun ada kelab seks Melayu? Saya tak tahu pun.
Mungkin itulah perjuangan ketuanan Melayu dan hak-hak Melayu?

aku September 11, 2009 at 4:52 AM  

salam tuan pengasas,
dah hilang malu gitu la.
mintak2 jgn berlaku dimalaysia, khususnya melayu

zai September 11, 2009 at 10:29 AM  

Astagfirullahalazim.....manusia lebih mulia dari binatang tapi kalau dah hilang rasa malu tu rasa2nya kat mana nak diletak kedudukan manusia ni yer ?? menjijikkan betul mat2 saleh ni seme..tupun ada gak orang islam yang nak tiru..

Rush IswaraKu September 12, 2009 at 3:59 PM  

Kalau nak kata tiada ugama..memang mengaku berugama.Peliknya ugama apa ye..Tempat kita ni pun sudah banyak gejala macam ni.Cumanya ramai yang buat macam tidak nampak.kalau ada yang cuba menghindarinya maka akan dipersenda atau sebagainya.Patutlah Rasul S.A. W. sebut daripada 73 puak itu hanya satu sahaj yang ke syurga.Mohon berdoa moga-moga kita tergolong dalam puak yang satu.Insyallah

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP