012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Gesaan Supaya Bersuami Lebih Dari Seorang

>> 16.12.09

Nadin Al-Badir, penulis wanita keturunan Saudi, menyarankan agar digubal undang-undang negara atau tafsiran agama supaya membenarkan perempuan berkahwin lebih dari seorang suami. Umpamanya, dua, empat, malah lima atau sembilan, jika berkemampuan.
_______

Apa pendapat orang lelaki?
_______

Sepenuhnya di sini dan di sini.

10 comments:

rosnanie December 16, 2009 at 2:24 PM  

sebagai seorang perempuan saya menentang

hehehe... DR, rasa macam tak senonoh la lagu tu

Hanapi December 16, 2009 at 3:34 PM  

Bila hamil nanti..anak tu nak di bin kan siapa???

ninja97 December 16, 2009 at 8:02 PM  

assalamualaikum..
ana ade sedikit kekeliruan tentang sebuah gambar yang saya jumpa di dalam facebook..gambar tersebut menyentuh tentang tubuh manusia yg berbentuk nama MUHAMMAD..saya keliru sama ada ia adalah penghinaan atau kebesaran..artikel mengenai itu ada di blog saya di sini:

http://saudaraiman.blogspot.com/2009/nama-muhammad-ade-di-dalam-tubuh-kita.html

Hijat Panjang... December 16, 2009 at 8:55 PM  

salam...

kalau dah beranak nanti mana nak ada dah bin atau binti kalo jenih puak2 ni..a/l = anak lelaki atau a/p = anak perempuan saja laa...kah kah kah

ijoks2009 December 17, 2009 at 12:00 AM  

Salam Dr.
Itu lah akibatnya jika hidup tak berpandukan hukum agama,
secara logik pun dah x releven.
satu teko 4 gelas pandangan biasa.
4 Teko 1 gelas,luar biasa.
Pompuan tu mmg ikut nafsu setan kot.
Teringat isu yg hampir sama kecoh lama dulu,berkenaan imaginasi seorang artis Malaysia ,yg ingin buat seks dgn 4 lelaki sekaligus.

Tolong bagi pandangan sikit N3 terbaru sy ni.
http://ijoks2009.blogspot.com/2009/12/zikir-rock.html

Pengasas December 18, 2009 at 2:50 AM  

Salam Rosnanie,
9 suami bukan bahagia kut. Tapi porak peranda.

Pengasas December 18, 2009 at 2:51 AM  

Salam Hanapi,
Bila lahir anak, menurut penggesa, jalankan ujian DNA selesai masalah.

Pengasas December 18, 2009 at 2:52 AM  

W'salam Ninja,
Dah ke sana. Dah tinggal komen.

Pengasas December 18, 2009 at 2:55 AM  

W'Salam Hijat,
Dah lama kita tak jumpa? Apa kabar?

Bila anak lahir dibin/bintikan kepada ibunya. Sebab ayahnya ramai.

Pengasas December 18, 2009 at 2:56 AM  

W'salam Ijoks,
Betul perumpamaannya tu. Kenapa saya tak terfikir?

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP