012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Broooooooommmmmmmmmmmmmmmm ...

>> 27.11.10

Malam tadi, balik dari lepak di Shah Alam dengan blogger ISA pukul 12.35. Pukul 1.15 sampai rumah. 2.30 masuk tidur. Sebelum masuk waktu subuh dah bangun. Pagi,
buat kerja-kerja remeh depan rumah.

Tengahari, ipar sekeluarga dari kampung datang ziarah. Lepas zuhur mengantuk sangat-sangat. Tidur kejap.

Lepas asar ke Shah Alam. Anis ambil hamba Allah kat
dalam gambar tu. Wow, minyak, cc dan harganya sebiji macam sebuah kereta. Ikutlah. Duit, dia yang punya.
Abah tak keluar satu sen pun.
Broooooooommmmmmmmmmmm ....

7 comments:

cucu kwantung November 27, 2010 at 8:41 PM  

Salam. ER6 memang moto yg best dan 'jinak'.

abu November 28, 2010 at 7:40 PM  

paklong, fawwaz dah naik moto abng anis, brooommmm. tapi fawwaz pakai topi ke ledar flsh n dash. bestt paklong

abu November 28, 2010 at 7:46 PM  

bile paklong nak datang rumah fawwaz naaik motor abang anis

Pengasas November 29, 2010 at 9:33 PM  

W'salam JinKamen,
Moto anak. Saya guna kapcai jer ...

Pengasas November 29, 2010 at 9:35 PM  

W'salam Cucu,
Best tu memang la. Tapi, buat apa besar sangat?

Pengasas November 29, 2010 at 9:37 PM  

Salam Abu,
Paklong memang nak gi rumah Fawwaz. Tapi akhir-akhir tahun ni ramai orang sedara-mara kenduri ...

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP