012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Yang dalam gambar ni pun cantik ...?

>> 20.12.10

Cakap pasal nak buat pondok di Kebun Eksotik, yang dalam gambar ni pun cantik. Patut difikirkan.

9 comments:

jinkamen December 20, 2010 at 5:25 PM  

salam tuan,
kalau macam tu cantiknye pondok nanti bila tuan datang sekali sekali ada orang lain lak menumpang :)

jamiri December 21, 2010 at 9:33 AM  

Betul Betul Betul....cantik dan ringkas dan sejuk mata memandang.

Pengasas December 21, 2010 at 2:10 PM  

W'salam JinKamen,
Sesiapa nak menumpang dengan baik dan tidak memudaratkan orang lain, ok lah kan ...?

Pengasas December 21, 2010 at 2:11 PM  

Salam Imas,
Dan anak emak ...?
He he he.

Pengasas December 21, 2010 at 2:13 PM  

Salam Melur,
Yang saya fikir, belanja buatnya pun cantik juga. Takut tak terbajet.

Pengasas December 21, 2010 at 2:16 PM  

Salam Jamiri,
Belum tau sama ada mampu nak buat atau tidak. Tentunya Jamiri punya projek lebih cantik, lebih canggih dan lebih selesa. Bila nak siap projek tu ... Kat Gombak ke ...?

mahaza December 22, 2010 at 10:51 AM  

ooo... ingat criter yang dok kat pintu... ha ha ha

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP