012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Gambar Dari Blog ManjungMari

>> 13.11.09

Malam ni, saya ziarah kawan-kawan maya. Kebanyakan mereka dah tidur. Ada macam-macam cerita. Yang berdengkur ada dan yang buat peta kat bantal pun ada.

Bila ziarah ke tempat sahabat saya ManjungMari, macam tau-tau saja dia tu. Siap tulis nama saya pulak. Barangkali ada CCTV kat blog dia. Kalau tak percaya, layari ke tempat dia di sini.
Sumber asal gambar di sini.

3 comments:

abu muaz November 13, 2009 at 7:18 AM  

Hebat lada ni. Memang ganassssssss.

Pengasas November 14, 2009 at 10:34 PM  

Salam AbuMuaz,
Saya heran pada otak penyelidik asalnya!

Unknown January 16, 2010 at 2:34 PM  

Thanks for share nice blog.....

--------------------------------------
Abdul Razzaq

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP