012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Pelancongan Bogel Maya

>> 10.11.09

Malam ini, melancong ke beberapa destinasi maya. Setelah lama berlegar di angkasa lepas, singgah ke destinasi ini.

3 comments:

zai November 11, 2009 at 7:10 AM  

Salam Prof,

Buruknya tengok..geli geleman..tambah2 kalau lelaki yg bogel..perempuan plak mmg muka tak malu..mengalahkan binatang betul dioarang ni..tu pun ada gak orang2 kita nak ikut stail diaorang ni.

Teratak Murniku November 11, 2009 at 11:34 AM  

Salam, Dr, lebih dari binatang, binatang memang dah fitrah dia macam tu, tidak diberi akal, tapi manusia ni diberi akal, tak mau menggunakannya...

mj ustad November 11, 2009 at 12:04 PM  

bila ALLAH sudah menarik rasa malu dari seseorang...
inilah jadinya....
semoga ALLAH beri kita melindunggi kita dari sifat seburuk ini....

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP