012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Seronok Orang Dalam Gambar Ni?

>> 17.8.09

Saya fikir, semua orang bersetuju mereka berkahwin. Tapi, Akil menceraikan isterinya sebelum ini mungkin ramai yang tak bersetuju. Betul ke?

12 comments:

Nik Fauziah Nik Hussin August 17, 2009 at 8:00 AM  

salam dr..
wa..dr buat scoope ek? Saya di media ni pn tak tahu..pernah tanya tuan badan sendiri (pengantin perempempuan(?)) btol ke gosip yang kami dengar..bila tuan badan nafikan, kita terima je lah kenyataannya! Apapun klu benar alhamdulillah, semoga kekal ke akhir hayat..tak payah nak nafi2 kan??

kp spn August 17, 2009 at 12:39 PM  

salam Dr...

seronok nmpk nya org2 dlm gambar tu.. tapi di luar sana, ada hati2 yang terluka....

hrmmm... sebaik2nya, elok lah berdamai, buang yg keruh ambil yg jernih...

anak laut August 17, 2009 at 3:37 PM  

salam..Dr

membina mahligai cinta daripada keruntuhan dan air mata orang lain...

apapun..selamat pengantin baru buat mereka..

Norawi August 17, 2009 at 4:07 PM  

yang baru diijabkabulkan pasti bahagia dan gembira.tak tahu sampai bila.tapi yang lama perlu pasrah dan meredhakan kebahagiaan mereka

Paksu Ki August 17, 2009 at 9:39 PM  

seronok juga tengok depa kahwin. lagi seronok kalau tak berlaku cerai berai. tahniah sdr akhil dapat kecapi anak dara.....eh bestnya

Pengasas August 17, 2009 at 11:20 PM  

W'Salam Nik,
Saya sekadar perhati cerita orang muda-muda. Semoga mereka berbahagia.

Pengasas August 17, 2009 at 11:22 PM  

W'Salam KpSpn,
Khabarnya ada yang mahukan perdamaian. Tapi ada juga yang mahukan monopoli.

Pengasas August 17, 2009 at 11:24 PM  

W'Salam AnakLaut,
Komen anda akan membuka tema baru dalam blog saya ini.
Insya Allah.

Pengasas August 17, 2009 at 11:25 PM  

Salam Norawi,
Benar. Hanya kepada Allah kita berserah. DIA memberi yang terbaik untuk setiap hambaNYA.

Pengasas August 17, 2009 at 11:27 PM  

Salam PakSuKi,
Paksu dah ada maksu ke? Selamat berbahagia juga untuk paksu dan maksu.

is August 18, 2009 at 12:05 AM  

yang saya dapat tahu dari seorang ustaz yang dok ceramah selalu la kat masjid, depa ni dah kawin lama dah,,, cuma semalam tu, dummy je untuk masyarakat,,, ish ish ustaz rock pun pandai menipu jugak,,,,

kakcikseroja August 18, 2009 at 8:21 AM  

Jodoh pertemuan ketentuan Illahi.. dan Dia juga Yang Maha Mengetahui apa sebenarnya yang telah, sedang dan akan terjadi......

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP