012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Dari Mata Turun Ke Hati: Lahirlah Gurauan Ini

>> 14.6.09


TGNA adalah antara ulama yang saya hormati dan sayangi. Tak mampu saya menganalisis fikirannya dan tak mampu saya selami hatinya. Namun, saya seronok dengan gurauannya.


Sumber gambar:
IbnuHasyim
.
Layari juga: KadirJasin.

6 comments:

wak Aji,  June 14, 2009 at 10:33 PM  

saya sependapat dengan Dr.Wahab

Yong June 15, 2009 at 7:16 AM  

Doc,
Yong minta boleh tak tukar warna background bagi ruangan komen? Warnanya hijau gelap dengan tulisan hitam susah nak baca le. Doc boleh biarkan dia putih je. Macam warna bulan.

NIk Fauziah Nik Hussin June 15, 2009 at 8:04 AM  

salam dr.
teringat satu insiden jmpa TGNA. Sblm tu pernah intvw dia diKL. Lepas tu saya ditukarkan ke KB.. bila berjumpa dengan dia... dia kata.. tidak enti ni dulu duk di KL?
terkedu saya.. sbb jumpa kali pertama tu di pejabat harakah pada tahun 1996, jmpa kali kedua tu tahun 1999. Kuatnya ingatan dia!

Pengasas June 15, 2009 at 8:26 AM  

Salam wak Aji,
Memang hebat orang yang sentiasa rapat terhadap Allah!

Pengasas June 15, 2009 at 8:29 AM  

Salam Dr.Yong,
Terima kasih kerana beri teguran. Dengan itu saya dapat belajar. Sebelum ni saya tak tahu cara nak edit warna pada bahagian komen.

Pengasas June 15, 2009 at 8:33 AM  

W'Salam Nik,
Benar tu. Orang yang sentiasa mengingati Allah, dia kuat ingatan.
Rasulullah, Jibril ajar wahyu sekali sahaja, baginda terus ingat.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP