012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Hari Keluarga

>> 2.6.09


Minggu ini memang padat dan penuh dengan pelbagai aktiviti. Aktiviti cara orang pencen. Tak lah hebat macam aktiviti orang muda.

Sepanjang minggu ini ada dua rangcangan yang dibatalkan dan digantikan dengan yang lain. Ziarah adik di Temerloh dibatalkan dan diganti oleh pertemuan dengan para bloggers. Meracun rumput di kebun juga dibatalkan dan diganti oleh pertemuan yang sama.

Hari Sabtu dan Ahad nanti nak balik kampung. Ada hari keluarga di rumah ayah. Dijangka semua adik-beradik akan balik kampung.

Minggu depan, dijangka lebih sebok dengan pelbagai rancangan baru dan kerja-kerja tertonggak. Kebun, memang dah lama tak dijengok.

7 comments:

Nik Fauziah Nik Hussin June 2, 2009 at 11:01 PM  

salam dr.. tak ke shah alam ker?
mesti best berkumpul sesama ahli keluarga..mcm hari raya lah plak kan?

PG June 3, 2009 at 12:50 AM  

Salam Pakcik.
Semoga dirahmati Allah.
SELAMAT HARI KELUARGA :)

PG June 3, 2009 at 1:03 AM  

Pakcik..Kalau free sila lawat ohartis.com
Takut saya pakcik.mmm..
Apa akan jadi kepada kita di Malaysia.

Rantong June 3, 2009 at 2:48 AM  

Salam ziarah. Such a great blog.

View Profile: Rantong™

Pengasas June 3, 2009 at 6:43 PM  

W'Salam Nik Fauziah,
Saya bukan aktivis parti. Jadi tak ke Shah Alam.
Sesekali berkumpul adik-beradik bersama ibu-bapa penting. Sekarang ni cuti sekolah. Bolehlah berkumpul.

Pengasas June 3, 2009 at 6:47 PM  

W'Salam Dr. PG,
Kami berkumpul adik-beradik bila ada masa sahaja. Sekarang cuti sekolah.
Nampaknya, dalam setahun ini sahaja kami berkumpul dah masuk kali ketiga.
Tak salah kan kalau selalu berkumpul.

Pengasas June 3, 2009 at 6:48 PM  

W'Salam Rantong,
Terima kasih kerana ziarah. Saya pun dah ziarah ke blog anda.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP