012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

2,500 Peserta Seks Bebas Pada 13 - 18 Nov. 2009

>> 26.6.09


Kita mendapat maklum dari sumber tertentu, seramai 2,500 pasangan suami-isteri dan bukan-suami-isteri akan mengadakan pesta seks bebas pada 13 - 18 November 2009.

Pesta akan diadakan dalam sebuah kapal (gambar bawah), sambil belayar dari perairan Tampa-Maxico-Tampa. Pesta tahunan ini telah bermula sejak 15 tahun yang lalu. "Tempahan di buka dari sekarang. Siapa lambat akan ketinggalan," demikian kata penganjur.

Khabarnya, di Malaysia juga selalu diadakan pesta begini, tetapi di pantai tempat-tempat peranginan. Malaysia memang maju dan Malaysia memang boleh. Mufti-mufti pun ramai.


14 comments:

Isa June 26, 2009 at 4:17 PM  

Macam mana nak mendaftar yea... ada borang untuk si isi...

Ulamak pun ramai juga... ha..ha..ha..

Pengasas June 26, 2009 at 4:36 PM  

Salam ISA,
Daripada isi borang jadi peserta, lebih baik jadi penganjur. Dapat duit beli kapal. Masuk lockup, makan free. He he...

Hijat Panjang... June 26, 2009 at 5:42 PM  

kat mesia ni pun ada apa kapal ni dr...yg dok berlabuh di 3-4 lokasi di Selat Melaka...kalau tak silap kapal Star Cruisess...Singapore-Port Klang-Penang-Kepulauan Siam(lupa nama tempat..)

sikit punya kasino, pesta segala macam atas tu...

wartamaya June 26, 2009 at 5:47 PM  

Kalau nak daftar kena ikut nama kat IC ke?

wakakakk !!!

zai June 26, 2009 at 7:21 PM  

Saya pernah naik star cruise ni kira2 10 tahun yang lalu, masa tu tak der plak camni tapi sekarang ni tak taulah pula ada mcm nie...harap2 kapal tu karam nanti..biar tenggelam semua orang kat dalam tu..

Pengasas June 26, 2009 at 9:17 PM  

Salam Hijat,
Kalau gitu, tak perlu tunggu 2020 lah. Dah maju pun negara kita. Macam US tu.

Pengasas June 26, 2009 at 9:19 PM  

Salam WartaMaya,
Guna nama blogger pun boleh. Kemudian dia bagi nama kod saja.

Pengasas June 26, 2009 at 9:21 PM  

Salam Zai,
Kapal tu tentu serba-guna. Tengok pakej lah kut. Ikut sapa yang sewa dan untuk tujuan apa.

kak ina kl June 26, 2009 at 10:55 PM  

salam..tak tahulah nak jadi apa dunia ni..

Skuad Peninjau June 26, 2009 at 11:02 PM  

Eh!

Malaysia kan Negara Islam Dr, mana buleh ada benda macam ni?!

Kita ada banyak masjid dan surau.
Kita ada muzium kesenian Islam.
Kita ada JAKIM.
Kita ada IKIM.

Tak mungkin ada benda ni.

Tidak! Tidak! :)

* Bila kita nak ada zoo Islam?

anak laut June 26, 2009 at 11:04 PM  

tak patut Isa ckp mcm tu..

terima kasih Tuan, kerana sudi singgah memberi ulasan..

maklumat yang sangat menarik ni tuan..

p/s: pihak berwajib perlu pANTAU perkara ini

Pengasas June 27, 2009 at 2:00 AM  

Salam KakInaKl,
Dunia akhir zaman. Ada binatang, ada manusia dan ada manusia-binatang.

Pengasas June 27, 2009 at 2:02 AM  

Salam SkuadPeninjau,
Itulah dikatakan kerajaan Melayu. Bab moral, akhlaq dan taqwa semua hal lain tu.

Pengasas June 27, 2009 at 2:05 AM  

Salam AnakLaut,
Saya pun baru saja dapat maklumat ni. Terkejut juga saya bila tau di Malaysia pun dah ada.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP