012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Wanita Begini. Apa pendapat Anda?

>> 29.6.09

Lihat gambar-gambar di atas. Apa pendapat anda dan di mana (negera) mereka?

14 comments:

mountdweller June 30, 2009 at 12:15 AM  

Salam Dr.

Wanita kuat dan sihat serta tidak abaikan penutupan aurat. Saya suka wanita begini.

Rasa saya ini wanita Iran.

Isa June 30, 2009 at 12:38 AM  

Salam Dr.

Ini skuad bolasepak Malaysia... sebuah negara Islam yang telah lama memperjuangkan Islam.

Kalau tak silap saya parti pemerintah yang menjadi Kerajaannya ialah Pekembar namanya.

Playernya pula dari SIS dan Isteri-Isteri Menteri.

Kalau saya tersalah teka... tolong jangan diperbetulkan. Kerana saya teramat yakin dengan tekaan saya ini.

PG June 30, 2009 at 12:41 AM  

Salam Pakcik.
Semoga dirahmati Allah.
Saya sependapat dengan Tuan Mountdweller.Saya rasa mungkin dari Iran.

Pengasas June 30, 2009 at 12:52 AM  

W'Salam MountDweller,
Benar. Semua benar. Mereka tiada apa-apa kerugian kerana melaksanakan syari'at Allah.

Pengasas June 30, 2009 at 12:57 AM  

W'Salam ISA,
Kerajaan M'sia dah banyak buat syi'ar Islam. Masjid, surau, sekolah agama, bank Islam. Itu bukti M'sia negara Islam. Sama juga dengan Mosco, Washington, London, ada masjid, surau, kolej Islam, bank Islam. Sama-sama negara Islam. Pasal ada syi'ar Islam. Bezanya, M'sia Islam Hadhari.

Pengasas June 30, 2009 at 12:58 AM  

W'Salam Dr.PG,
Benar. Semua benar. Tiada salahnya orang lelaki menonton pasukan begini.

anak laut June 30, 2009 at 1:27 AM  

salam...Dr,

saya rasa mcm di Iran.

terima kasih pada Dr kerana sudi singgah blog saya.memberi komen yang paling bermakna pada saya..

terima kasih Dr- moga Allah swt memberi rahmatNya pada Dr sekeluarga..

zai June 30, 2009 at 6:18 AM  

Salam Prof,
Semua perempuan Malaysia patut mencontohi Negara ini kerana walaupun bersukan, aurat tetap terjaga...mesti ramai kaum Adam jadi peminat xtreme nanti..hehehe, kelakar pun ada sbb kaum wanita main bola ni selalu nampak kekok dan lawak sikit

Pengasas June 30, 2009 at 4:28 PM  

W'Salam AnakLaut,
Terima kasih kembali.
Blog anda sungguh hebat.
Tahniah.

Pengasas June 30, 2009 at 4:30 PM  

W'Salam Zai,
Pada pandangan lelaki, wanita menutup aurat lebih manis lagi terhormat.

a kl citizen June 30, 2009 at 4:58 PM  

Assalammualaikum Prof

menarik gambar ini.. insyaallah di Malaysia beginilah juga..ini doa kita. semoga Allah makbulkan, anak2, cucu2 , cicit2 kita nanti begini lah mereka..

Pengasas June 30, 2009 at 7:43 PM  

W'Salam KlCitizen,
Mudah-mudahan. Sama-samalah kita berdoa semoga generasi akan datang lebih baik dari generasi kita. Amiin ya Rabbal'alamin.

kak ina kl June 30, 2009 at 10:27 PM  

salam seronoknya tgk org perempuan tutup aurat walaupun bermain di padang bola..harap-harap kat malaysia akan adalah macam ni..

Pengasas June 30, 2009 at 10:34 PM  

W'Salam KakInaKl,
Sama-samalah kita doakan semoga ada kumpulan wanita solehah dalam negara kita.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP