012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Khasiat Daun Anggur Jeruk

>> 19.6.09


Seperti yang saya janjikan, berikut ialah kandungan dalam sehelai daun anggur yang dijeruk. Biasanya sehelai daun anggur jeruk ialah 4g.


8 comments:

ANAK PAK UTUH June 19, 2009 at 11:24 AM  

Cerita-cerita prof tentang khasiat tumbuhan ini membuat saya semakin tak sabar nak menanam pokok anggur... geramnya.

A Mum Of Three Mohd June 19, 2009 at 7:40 PM  

Salam Dr Wahab,

Teringin rasa nyer nak rasa jeruk daun anggur yang Dr katakan tu...

Pengasas June 19, 2009 at 10:06 PM  

Salam AnakPakUtuh,
Insya Allah, akan dapat benih anggur tu.

Pengasas June 19, 2009 at 10:08 PM  

W'Salam MomOf3Mohd,
Buat jeruk daun anggur tak susah. Senang saja. Insya Allah, saya akan buat posting mengenainya.

zai June 20, 2009 at 1:14 AM  

Salam pengasas, bunyi mcm sedap jer jeruk daun anggur tu, ada persamaan mcm jeruk daun maman tak ?

Dida... June 20, 2009 at 2:04 AM  

Salam..

Jeruk daun anggur? cmana la rasanya ye.. ada jual ke kat mana2? teringin plak nak rasa...

Pengasas June 20, 2009 at 7:54 PM  

W'Salam Zai,
Kalau yang buat sendiri memang sedap. Boleh buat rasa jeruk daun maman pun. Sebotol, dua kali makan dah licin. Cubalah buat sendiri.

Pengasas June 20, 2009 at 7:57 PM  

W'Salam Dida,
Rasa sedap. Di negeri Arab memang banyak. Di Yanbu' pun mungkin banyak. Resipe Arab (Waraq 'Inab) memang sedap.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP